قوانین استفاده از سامانه

1ـ با پرداخت هزینه استفاده آزمایشی(سال 99 مبلغ 3300 تومان)، شما میتوانید به مدت 15 روز از سامانه استفاده آزمایشی داشته باشید

2ـ 50 پیامک برای نسخه ی آزمایشی شما درنظر گرفته شده است

3ـ در زمانی که پنل اختصاصی پیامکی تهیه نکرده اید، پیامکهای با متن پیشنهادی سامانه تنظیم خواهد شد

4ـ ارسال پیامکهای دیگر سامانه نیازمند تایید محتوای پیامک توسط مدیریت است مگر آنکه پنل اختصاصی پیامکی تهیه کرده باشید

5ـ خرید پنل اختصاصی برای سامانه شما فقط با ارسال عدد 2000 به شماره 5000282302 میسر است

6ـ برای خرید و فعالسازی سامانه از قسمت فروشگاه پنل استفاده میشود.

7ـ کلیه پرداختها از طریق درگاه زرین پال و یا واریز به شماره کارت 6362141080664619 نزد بانک آینده بنام علیرضا ثقفی انجام پذیر است.

8ـ ارسال پیامکهای با مضامین غیر اخلاقی به هیچ عنوان مورد تایید سامانه نیست.

9ـ به هیچ عنوان از کلمات غیر اخلاقی در هیچ جای سامانه استفاده نفرمایید.

10ـ متن پیامکها، به جز پیامکهایی که مستقیما از پنل پیامکی خریداری شده توسط نماینده، تنظیم میشود مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چنانچه مورد غیر عرفی مشاهده شود، نمایندگی مسدود خواهد شد.

11ـ پنل مدیر فروش، سالانه است و در ابتدا برای معرفی 20 نماینده برنامه ریزی شده است

12ـ پنل مدیر فروش، میتواند با خرید بسته های 10 تایی، مجوز افزودن نماینده های خود را تا بی نهایت نماینده بالا ببرد.

13ـ در پنل مدیر فروش قابلیت تعیین تعداد پیامک به ازای هر نماینده میسر شده ولی مدیریت کامل پیامکها بر عهده مدیر فروش خواهد بود.

14ـ لازمه ی استفاده بهینه از پنل نمایندگی، خرید پنل ارسال پیامک از شرکتهای طرف قرارداد با سامانه است.

15ـ مادامی که هویت شما توسط تیم پشتیبان تایید نشود، پیامهای تنظیمی شما ارسال نخواهد شد؛ لطفا پس از ثبت نام حتما با شماره 09900993225 تماس گرفته و مراحل تایید هویت خود را تکمیل کنید

16ـ امکان ویژه ای در سایت طراحی شده با عنوان لینک پرسشنامه، که برای شما یک لینک اختصاصی ایجاد خواهد شد که میتوانید این لینک را در صفحات مجازی و وب سایتهای خود قرار دهید تا ثبت نامم کامل خرید بیمه نامه را داشته باشید

اولویت همه ی کسب و کارها حفظ مشتریان فعلی و افزایش درآمد از طریق جذب مشتریان جدید است

با این سامانه شما همواره در دید مشتریان خوب خواهید بود

بنابراین

اول: مشتریان فعلی شما حفظ خواهند شد

دوم: مشتریان جدید ارجاعی خواهید گرفت

امکانات سامانه

معرفی CRM

به عقیده ی بسیاری از صاحب نظران، CRM (Customer Relationship Management) یک نگرش است که بر ارتباط مستمر با مشتریان به منظور حفظ آنها اشاره دارد.

در این راستا استفاده از نرم افزارها، یکی از مهمترین ابزارهای CRM محسوب میشود.

از جمله اهدافی که برای یک CRM توانمند بیمه ای میتوان متصور شد عبارتند از:

1ـ حفظ مشتریان فعلی و افزایش وفاداری آنها

2ـ گرفتن مشتریان ارجاعی از مشتریان فعلی (گسترش بازاریابی رابطه ای Relationship Marketing)

3ـ گسترش بازاریابی دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)

4ـ کسب درآمد بیشتر

درباره CRM بیشتر بدانید

معرفی سامانه
مدیریت دفتر بیمه زندگی

ارتباط مستمر با مشتریان، یک رکن اساسی در حفظ هر کسب و کاری است. برای نمایندگی بیمه های زندگی نیز این مسئله صادق است. شما باید همواره در دید مشتری باشید تا هم احساس خوشایندی به مشتری بدهید و هم از او مشتری ارجاعی بگیرید

مشاهده کامل امکانات سامانه

تحت وب

همیشه در دسترس بودن یکی از ملزومات اولیه سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری است

افزایش درآمد

هدف نهایی استفاده از سامانه افزایش درآمد شماست با دو هدف اولیه

هدف اول حفظ مشتریان فعلی

هدف دوم گرفتن مشتریان ارجاعی

حفظ مشتریان فعلی

اگر شما مدام با مشتریان خود در ارتباط باشید، وفاداری آنها به شما بیشتر خواهد شد

گرفتن مشتریان ارجاعی

مدام در دید مشتری باشید، تا اگر زمانی قصد معرفی بیمه به کسی را داشتند، شما اولین و آخرین باشید

نتایج فوق العاده
براستی برای یک کسب و کار، چه چیز مهمتر از حفظ مشتریان فعلی و افزایش آنهاست؟!
برنامه ریزی برای آینده
از گزارشات سامانه استفاده کنید تا بتوانید بهترین برنامه ریزی را برای افزایش درآمد ماه و سال پیش روی خود داشته باشید
تنوع محصولات سامانه
ارزش بالا و قابلیتهای زیاد این سامانه در کنار تنوع محصولات فروشگاهیش، یکی از ارکان موفقیت آن بوده است.
کاربر پسند و ساده
طراحی محیط سامانه به گونه ایست که هم دارای سادگی بسیار است و هم حالت کاربرپسندی دارد
پشتیبانی قوی
وقتی هدف تیم پشتیبان، افزایش توانمندی سامانه نرم افزاریشان باشد، شما از قویترین پشتیبانی بهره مند خواهید شد
انعطاف پذیری سامانه
سامانه به گونه ای طراحی شده که از نمایندگی تا مدیر فروشی میتوانید از آن به صورت مستمر استفاده کنید
نحوه ی کار با سامانه

قوانین استفاده از سامانه