به عقیده ی بسیاری از صاحب نظران، CRM (Customer Relationship Management) یک نگرش است که بر ارتباط مستمر با مشتریان به منظور حفظ آنها اشاره دارد.
در این راستا استفاده از نرم افزارها، یکی از مهمترین ابزارهای CRM محسوب میشود.
از جمله اهدافی که برای یک CRM توانمند بیمه ای میتوان متصور شد عبارتند از:
1ـ حفظ مشتریان فعلی و افزایش وفاداری آنها
2ـ گرفتن مشتریان ارجاعی از مشتریان فعلی (گسترش بازاریابی رابطه ای Relationship Marketing)
3ـ گسترش بازاریابی دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)
4ـ کسب درآمد بیشتر
درباره CRM بیشتر بدانیدارتباط مستمر با مشتریان، یک رکن اساسی در حفظ هر کسب و کاری است. برای نمایندگی بیمه های زندگی نیز این مسئله صادق است. شما باید همواره در دید مشتری باشید تا هم احساس خوشایندی به مشتری بدهید و هم از او مشتری ارجاعی بگیرید
مشاهده کامل امکانات سامانههمیشه در دسترس بودن یکی از ملزومات اولیه سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری است
هدف نهایی استفاده از سامانه افزایش درآمد شماست با دو هدف اولیه
هدف اول حفظ مشتریان فعلی
هدف دوم گرفتن مشتریان ارجاعی
اگر شما مدام با مشتریان خود در ارتباط باشید، وفاداری آنها به شما بیشتر خواهد شد
مدام در دید مشتری باشید، تا اگر زمانی قصد معرفی بیمه به کسی را داشتند، شما اولین و آخرین باشید
شماره موبایل جهت گرفتن کد فعالسازی لازم است و شماره موبایل تکراری در سیستم قابل قبول نیست ...
مشاهده همه قوانینبا ثبت نام اولیه شما مجاز به استفاده از سامانه تا 15 روز خواهید بود. پس از آن در صورت تمایل به ادامه استفاده از سامانه از فروشگاه سامانه استفاده کنید ...
مشاهده همه قوانینپنل مدیر فروش دارای ویژگی افزودن 20 نماینده برای استفاده از سامانه خواهد بود و نیز در صورت تمایل به افزودن تعداد نماینده میتوان از فروشگاه داخلی سامانه استفاده کرد ...
مشاهده همه قوانیندر صورتی که مهلت استفاده از سامانه برای شما به اتمام برسد و تمدیدی صورت نپذیرد، با توجه به محدودیت فضای ذخیره سازی، اطلاعات شما از سامانه حذف خواهد شد
مشاهده همه قوانینارجحیت این است که شما پنل اختصاصی پیامک از شرکتهای طرف قرارداد با سامانه تهیه کنید تا محدودیت در پیامهای ارسالی نداشته باشید
مشاهده همه قوانینکاربران فعال روی سامانه حداکثر 5 کاربر خواهد بود( هم برای سامانه نمایندگی و هم برای سامانه مدیر فروش)
مشاهده همه قوانین