*   نام کاربری نمایندگی:
*    نام نمایندگی: نامی که در انتهای پیامها درج خواهد شد
*    کلمه عبور: کلمه عبور کمتر از 8 کاراکتر نباشد
کد نماینده: کد نمایندگی تان را وارد کنید
نام و نام خانوادگی: جهت نمایش در لینکهای ثبت نام ها
ایمیل:
*    موبایل: شماره موبایل بصورت 11 رقمی وارد شود
 



09125888985
قوانین سامانه
   
   
  

اولویت همه ی کسب و کارها حفظ مشتریان فعلی و افزایش درآمد از طریق جذب مشتریان جدید است

با این سامانه شما همواره در دید مشتریان خوب خواهید بود

بنابراین

اول: مشتریان فعلی شما حفظ خواهند شد

دوم: مشتریان جدید ارجاعی خواهید گرفت

امکانات سامانه

معرفی CRM

به عقیده ی بسیاری از صاحب نظران، CRM (Customer Relationship Management) یک نگرش است که بر ارتباط مستمر با مشتریان به منظور حفظ آنها اشاره دارد.

در این راستا استفاده از نرم افزارها، یکی از مهمترین ابزارهای CRM محسوب میشود.

از جمله اهدافی که برای یک CRM توانمند بیمه ای میتوان متصور شد عبارتند از:

1ـ حفظ مشتریان فعلی و افزایش وفاداری آنها

2ـ گرفتن مشتریان ارجاعی از مشتریان فعلی (گسترش بازاریابی رابطه ای Relationship Marketing)

3ـ گسترش بازاریابی دهان به دهان (Word Of Mouth Marketing)

4ـ کسب درآمد بیشتر

درباره CRM بیشتر بدانید

معرفی سامانه
مدیریت دفتر بیمه زندگی

ارتباط مستمر با مشتریان، یک رکن اساسی در حفظ هر کسب و کاری است. برای نمایندگی بیمه های زندگی نیز این مسئله صادق است. شما باید همواره در دید مشتری باشید تا هم احساس خوشایندی به مشتری بدهید و هم از او مشتری ارجاعی بگیرید

مشاهده کامل امکانات سامانه

تحت وب

همیشه در دسترس بودن یکی از ملزومات اولیه سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری است

افزایش درآمد

هدف نهایی استفاده از سامانه افزایش درآمد شماست با دو هدف اولیه

هدف اول حفظ مشتریان فعلی

هدف دوم گرفتن مشتریان ارجاعی

حفظ مشتریان فعلی

اگر شما مدام با مشتریان خود در ارتباط باشید، وفاداری آنها به شما بیشتر خواهد شد

گرفتن مشتریان ارجاعی

مدام در دید مشتری باشید، تا اگر زمانی قصد معرفی بیمه به کسی را داشتند، شما اولین و آخرین باشید

نتایج فوق العاده
براستی برای یک کسب و کار، چه چیز مهمتر از حفظ مشتریان فعلی و افزایش آنهاست؟!
برنامه ریزی برای آینده
از گزارشات سامانه استفاده کنید تا بتوانید بهترین برنامه ریزی را برای افزایش درآمد ماه و سال پیش روی خود داشته باشید
تنوع محصولات سامانه
ارزش بالا و قابلیتهای زیاد این سامانه در کنار تنوع محصولات فروشگاهیش، یکی از ارکان موفقیت آن بوده است.
کاربر پسند و ساده
طراحی محیط سامانه به گونه ایست که هم دارای سادگی بسیار است و هم حالت کاربرپسندی دارد
پشتیبانی قوی
وقتی هدف تیم پشتیبان، افزایش توانمندی سامانه نرم افزاریشان باشد، شما از قویترین پشتیبانی بهره مند خواهید شد
انعطاف پذیری سامانه
سامانه به گونه ای طراحی شده که از نمایندگی تا مدیر فروشی میتوانید از آن به صورت مستمر استفاده کنید
نحوه ی کار با سامانه

قوانین استفاده از سامانه